Skip to content

Cart

Your cart is empty

Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Hatályba lépés ideje: 2025. június 1.




A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a VERDANT FUTURE S.R.L. (a továbbiakban: Kereskedő) valamennyi, a www.voguepremiere.com honlapon (a továbbiakban: „Webáruház”) elérhető és megvásárolható árucikkére (a továbbiakban: „termék”) érvényesek és alkalmazandók. A vásárló aktuális rendelésére azok a feltételek vonatkoznak, amelyek a rendelés elküldése idején a webáruház oldalán szerepelnek.



Általános szerződési feltételnek minősül az a szerződési feltétel, amelyet az alkalmazója több szerződés megkötése céljából egyoldalúan, a másik fél közreműködése nélkül előre meghatározott, és amelyet a felek egyedileg nem tárgyaltak meg.


A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: „Ptk.”) 6:78 § (1) bekezdése szerint az általános szerződési feltétel akkor válik a szerződés részévé, ha alkalmazója lehetővé tette, hogy a másik fél annak tartalmát a szerződéskötést megelőzően megismerje, és ha azt a másik fél elfogadta.


A Kereskedő az általa a Webáruházban forgalmazott termékek megvásárlására vonatkozó szerződés kapcsán alkalmazott általános szerződési feltételeket a jelen ÁSZF-fel teszi közzé és megismerhetővé, amelynek kifejezett elfogadása a Webáruházban vásárolni szándékozó személyek (a továbbiakban: „Vásárló”) részéről a Webáruházban történő vásárlás előfeltétele.


1. A szerződő partner adatai


Név: VERDANT FUTURE S.R.L.

Székhely:Oradea,Strada Episcop dr.Vasile Coman, Nr.3., Bl.2., Scara A+B, Ap, B3 Cégjegyzékszám: J2025027702001

Adószám: RO 51646155

IBAN: RO67PIRB050071B281001000; RO33PIRB050071B281002000

Ügyvezető: Kosztyu György

Ügyfélszolgálat telefonszáma: +40743819743

Email:contact@verdantfuturesrl.com; info@voguepremiere.com




2. A szerződés létrejötte


A megrendelni kívánt termék lényeges tulajdonságairól, vételárának adóval megnövelt teljes összegéről, valamint a szállítás díjáról, időtartamáról és egyéb feltételeiről a Vásárló a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre történő kattintást követően tájékozódhat. Bármely, a Kereskedő termékkínálatában forgalmazott és elérhető termék vételára vonatkozásában kizárólag a Webáruházban feltüntetett vételár a kizárólag irányadó és alkalmazandó függetlenül attól, hogy az adott termék esetleg más on-line, vagy egyéb felületen eltérő vételárral jelenik meg. A Kereskedő kifejezetten rögzíti, hogy kizárólag a Webáruházban megjelenített adatok tekinthetők hivatalosnak, irányadónak és alkalmazandónak, bármely eltérésért a Kereskedő a felelősségét kizárja.


A Vásárló a „Kosárba” feliratra vagy a kosár ikonra kattintva tudja a terméket virtuális kosarába helyezni. Amikor a terméket kosarába helyezi, megjelenik egy információs ablak, amely tájékoztatja a Vásárlót arról, hogy a termék elhelyezésre került a virtuális kosarába. Ezen a felületen a Vásárló választhat, hogy tovább tájékozódik a Webáruházban („Vásárlás folytatása”) vagy befejezi a tájékozódást és elkezdi a megrendelés folyamatát a „Kosár” gombra kattintva. Ha a Vásárló az utóbbi lehetőséget választotta, akkor megjelenik a kosár tartalma, ahol leellenőrizheti kosarának tartalmát (kiválasztott termék megjelölése, méret és egyéb specifikáció; darabszám; darab/bruttó vételár; fizetendő bruttó vételár, termék fotója, stb.). A kosár oldalon a Vásárló módosítani tudja a megrendelést, és tételt tud törölni a kosárból. Ha a Vásárló mindent rendben talált, akkor a „Fizetés” feliratra kattintva elkezdheti a megrendelést és bejelentkezhet a fiókjába, illetve regisztráció nélkül is vásárolhat a kért adatok megadásával.


A vásárlásnak nem feltétele a regisztráció, azonban a vásárlás alkalmával a Vásárló által kötelezően szolgáltatandó adatok megadásának hiányában a Vásárlás nem megvalósítható. A kötelezően szolgáltatandó adatok köre a Webáruházban, az adatszolgálatásra vonatkozó rovat mellett * jelzéssel és „Kötelező adatok” jelzéssel ellátott. A Vásárló által szolgáltatott adatok valódiságáért a Vásárló kizárólagos felelősséggel tartozik, a Kereskedő felelőssége e körben kizárt. Ha a Vásárló bejelentkezett a fiókjába vagy megadott minden szükséges adatot, a „Tovább” feliratra kattintva a szállítási adatokat kell megadnia, amennyiben bejelölte, hogy a számlázási cím eltér a szállítási címtől. A szállítási adatok megadását követően a Vásárlónak a kívánt fizetési módot kell kiválasztania a rendelkezésre álló lehetőségek közül, majd a „Tovább” feliratra kattintani. Megjelenik egy összegző képernyő, ahol a megrendelésének adatait a Vásárló a végleges elküldés előtt utoljára még ellenőrizheti. A „Megrendelés elküldése” gombra kattintva véglegesítheti megrendelését és elküldheti a Kereskedő részére.


A Vásárló az adatbeviteli hibákat a megrendelés során bármikor javítani tudja, még az összegző felületen is lehetősége van erre. Terméket törölhet a kosárból, megváltoztathatja az általa megadott adatokat, a termék mennyiségét növelheti, illetve csökkentheti. Amennyiben a Vásárló az online megrendelési folyamatot az ott kért adatok megadásával véglegesítette és a "Megrendelés elküldése" gombra rákattintott, akkor megrendelést ad le, mely a Vásárló részéről ajánlatnak minősül. Ezen ajánlat azonban nem jár automatikusan azzal, hogy a Kereskedő a Vásárló ajánlatát elfogadta (ld. 3. pont).

3. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás, a szerződés létrejötte


Miután a Vásárló elküldte megrendelését, ezt (az ajánlat a Kereskedő email címére történő megérkezését követő) legkésőbb 48 órán belül automatikus e-mailben a Kereskedő visszaigazolja a Vásárlónak, mely automatikus email megerősíti, hogy a Kereskedő megkapta a Vásárló által elküldött megrendelést. Az automatikus email a megrendelés részleteit is tartalmazza. Ez az automatikus e-mail (tértivevény) nem jelenti a Vásárló megrendelésének elfogadását, hanem csupán arról tájékoztatja a Vásárlót, hogy megrendelése beérkezett a Kereskedőhöz. A Kereskedő fenntartja a jogot, hogy bármikor kivonja a forgalomból bármely terméket. A webáruház oldalán megjelenített termék nem jelenti azt és nem is garantálja, hogy ez a termék bármikor elérhető. Az ajánlat/megrendelés Kereskedőhöz történő beérkezése a Vásárló részéről ajánlati kötöttséget eredményez.


A Kereskedő a Vásárló ajánlatát (megrendelését) külön elfogadó e-mail útján fogadja el. A szerződés az ajánlat elfogadásáról szóló, a Kereskedő által a Vásárló részére megküldött külön e-mail Vásárlóhoz történő megérkezésekor jön létre és nem a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló e-mail (48 órán belüli) megérkezésével. A Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül (de legkésőbb 48 órán belül) nem kapja meg az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt. Ha a Vásárló a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében hibát észlel, azt a visszaigazoló e-mail beérkezését követő 24 órán belül jeleznie kell a webáruház ügyfélszolgálata felé (elektronikus levél útján, vagy telefonon), a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében. E határidő elteltét követően a megrendelést visszaigazoló e-mailt a Kereskedő akként tekinti, hogy az abban foglalt adatok maradéktalanul helytállóak és a Vásárló által nem kifogásoltak. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.



A szerződés – amennyiben a Vásárló a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy – a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

4. A megrendelés adatainak tárolása, digitális adattartalom


A megrendelés adatait a Kereskedő tárolja. A Vásárló a "Megrendelés visszaigazolását” kinyomtathatja. Ez akkor jelenik meg a Vásárló képernyőjén, miután elküldte megrendelését. Miután a Vásárló megadta az email-címét, a Kereskedő – a 3. pontban említett, megrendelést visszaigazoló emailben – elküldi a Vásárló megrendelésének valamennyi lényeges adatát e-mailben. A Kereskedő weboldala, a www.voguepremiere.com valamennyi szoftver környezetben és operációs rendszerben futtatható, amelyben html-alapú weboldal megjeleníthető. A Kereskedő a weboldala működése során esetlegesen felmerülő szoftverhibákért felelősséget nem vállal. Hiba esetén a Kereskedő kéri Vásárlóit, hogy a hiba lehető legrövidebb időn belüli elhárítása, illetve a szükséges intézkedések megtétele érdekében szíveskedjenek tájékoztatni a Kereskedőt.

5. Elállási jog


A jelen pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy Vásárlóra (2013. évi V. törvény 8:1 § (1) bekezdés 3. pont szerinti fogyasztó) vonatkoznak és alkalmazandók, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A Kereskedő rögzíti és az érintett Vásárlók kifejezetten tudomásul veszik, hogy mindazon természetes személyek, akik a jelen, 5. pontban említett meghatározásnak nem felelnek meg, azaz nem szakmájukon, foglalkozásukon vagy üzleti tevékenységükön kívül járnak el, illetve a nem természetes személy Vásárlók nem tartoznak a jelen pontban részletezett szabályok hatálya alá, azaz e személyek esetében az e pontban foglalt rendelkezések nem alkalmazhatók.


A fentiekben említett Vásárló jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén -a terméknek, -több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek, -több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak, a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 naptári napon belül (a továbbiakban: „Elállási Időszak”) a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

A Vásárlót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja az elállási jogát. Ha a Vásárló az elállási jogával élni kíván, az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni elektronikus úton küldött levél útján a Kereskedő részére az „Elállási Időszak” alatt. A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek, illetve a vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Ha a Vásárló a megjelölt határidőben, minden kétséget kizáróan igazolható módon nem küldi meg elállási nyilatkozatát, ez úgy minősül, hogy nem teljesítette az elállási jog gyakorlásához szükséges feltételeket, ezért a szerződése nem kerül felbontásra, az továbbra is hatályban marad. Határidőben érvényesítettnek kell tekinteni az elállást, ha a Vásárló az erre irányuló nyilatkozatát az „Elállási Időszak” alatt (akár a 14. naptári napon) elküldi a Kereskedőnek. A Vásárló határidőben gyakorolja az elállási jogát, ha az „Elállási Időszak” lejárta előtt elküldi az elállási nyilatkozatát a Kereskedőnek.


A Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Kereskedő részére, a 2083 Solymár, Mátyás király utca 105. szám alatti címre késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 naptári napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Vásárló a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja, vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.


A Kereskedő a termék kiszállítási költségét (kivéve, ha a termék ingyenesen került kiszállításra) megtéríti a Vásárlónak, amennyiben az elállás valamennyi, az adott megrendeléssel kiszállított terméket érinti. Nem kerülnek megtérítésre azonban azon – a termék kiszállításával összefüggésben felmerült – többletköltségek, amelyek a Kereskedő által esetlegesen felkínált, legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól a Vásárló döntése alapján történő eltérésből adódnak. A termék visszaküldésének költségét a Vásárló viseli, azt a Kereskedő a Vásárló részére nem téríti meg.


Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, a Kereskedő haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől, illetve a termék Kereskedőhöz való visszaérkezését követő 30 naptári napon belül visszatéríti a Vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, feltéve, hogy a termék átvételi állapotban kerül visszaküldésre. Ez azt jelenti, hogy a termék nem szennyeződött, nem károsodott, nem lett kimosva vagy viselve (a felpróbálás kivételével), illetve minden címkéje és cédulája sértetlen. A Kereskedő jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte, a kettő közül a Kereskedő a korábbi időpontot veszi figyelembe. Bankkártyával történt, illetve előre utalásos fizetés esetén a visszáru összeget a Kereskedő minden esetben a Vásárló által a fizetéskor megadott bankszámlára utalja vissza.


A termék visszaküldése esetén mellékelni kell a szállítólevelet és lehetőség szerint meg kell jelölni a visszaküldés okát is. A visszaküldés okának megjelölése, az elállási jog indokolása nem kötelező, amennyiben a Vásárló nem tünteti fel a visszaküldés okát, az nem jelenti elállási jogának elvesztését, vagy ezen okból bármely kapcsolódó jogának csorbulását. Postai úton történő megküldés esetén a Vásárlónak jól látható módon fel kell tüntetnie a visszaküldendő termék csomagolásán a "voguepremiere.com webáruház" megjelölést.


Előre utalásos fizetés esetén a Kereskedő minden esetben a fizetéskor a Vásárló által megadott bankszámlára utalja vissza a visszáru összeget. Azokat a dokumentumokat, melyek a visszaküldést elősegítik a szállítólevéllel együtt, a Vásárló a kiszállított terméket tartalmazó küldemény mellett találja. Amennyiben a Vásárlónak kérdése merül fel az elállási jogra vonatkozóan, a Kereskedő ügyfélszolgálatához fordulhat a ugyfelszolgalat@voguepremiere.com; vagy a +40743819743 telefonszámon.

6. Árak és szállítás, szállítási és egyéb költségek


Az ár a megrendelés időpontjában a Webáruházban a termékek mellett feltüntetett ár, mely bruttó ár, ami tartalmazza az adót is. Ehhez számítandó még a szállítási költség, kivéve amennyiben a Kereskedő által meghirdetett promóció keretében a termék kiszállítása ingyenesen, a Kereskedő költségviselése mellett történik. A Vásárló a Webáruházban megrendelt termék vételárát – választása alapján – előre vagy annak átvételekor fizeti meg. Az átutaláshoz szükséges adatokat tartalmazó díjbekérő emailt a Kereskedő azt követően küldi ki, hogy a webáruház raktárában a rendelés valamennyi terméke összegyűjtésre került. Utánvét esetén a rendelés átvételkor fizetendő készpénzzel, vagy bankkártyával. Csomagautomatából történő átvétel esetén csak bankkártyával lehetséges a fizetés. Utánvétes fizetés esetén a Kereskedő fizetési mód díjat számít fel. Az utánvétes fizetési mód kiválasztásának lehetősége függ a kiválasztott futárcégtől, a szállítási módtól, a rendelés összértékétől és a Vásárló rendelési előéletétől. Korábbi kézbesíthetetlen utánvétes rendelés esetén ez a fizetési mód a továbbiakban nem választható.


A kiszállítás kizárólag az Európai Unió országainak területén történhet. A szállítási határidőkről a megrendelési folyamat során a Kereskedő e-mailben tájékoztatja a Vásárlót. Amennyiben az ott megadott szállítási idő nem tartható be, e-mailben a Kereskedő a Vásárlót tájékoztatja. A rendelések feldolgozása a lehető leggyorsabban történik, a becsomagolt rendelést a kiválasztott futárszolgálat a megadott címre, vagy csomagpontra kézbesíti. A rendelés kiszállítási díja független a csomag méretétől vagy tömegétől, a szállítási módtól (pl.: házhoz, vagy csomagpontra). A szállítási díj 1.990.-Ft, 6 USD, 5 EUR vagy 25 Lei.


Előfordulhat, hogy az átalánydíjnál magasabb szállítási díjat számláz a Kereskedő a Vásárló felé, amely esetben a felszámított díjról részletes kimutatást készít és arra a megrendelés előtt felhívja a Vásárló figyelmét. Amennyiben a megrendelést követően technikai vagy logisztikai okokból több lépésben kell a megrendelést a Kereskedőnek kiszállítani, a szállítási költségeket természetesen csak egyszer (egy szállítás után) számítja fel. A termék átvétele a Vásárló részéről megtörténik, ha azt a Vásárló, vagy általa megbízott harmadik személy a futártól, vagy a csomagponton, illetve a csomagautomatánál átveszi. Ha a Vásárló sérülést tapasztal a csomagoláson vagy a terméken az átvétel során, a termék visszavételét a Kereskedő díjmentesen biztosítja.

7.Szavatosság

7.1. Kellékszavatosság


A Vásárló hibás teljesítés esetén a Kereskedővel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.


Fogyasztói szerződés esetén a Vásárló a termék átvételének időpontjától számított 2 éves elévülési határidőn belül érvényesítheti szavatossági igényét azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait érvényesíteni már nem tudja.


Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a Vásárló az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.


Hibás teljesítés esetén a Vásárló – választása szerint – a termék kicserélését vagy árleszállítást kérhet. Ha ezek teljesítése lehetetlen, vagy a Vásárlónak a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Vásárló a szerződéstől elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.


A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után késedelem nélkül közölni. Amennyiben a Vásárló fogyasztónak is minősül, a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A Vásárló közvetlenül a Kereskedővel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. Amennyiben a Vásárló egyben fogyasztónak is minősül, ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével összeegyeztethetetlen, illetve ha e vélelem megdöntésre kerül.



7.2. Termékszavatosság


A termékszavatosságot szabályozó rendelkezések a Vásárlóra kizárólag és kifejezetten abban az esetben vonatkoznak, amennyiben a Vásárló a Ptk. 8:1 § (1) bekezdés 3. pont rendelkezése alapján fogyasztónak minősül.


A termék hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló – választása szerint – a 7.1. pontban meghatározott kellékszavatossági igényt, vagy a termék gyártójával szemben termékszavatossági igényt érvényesíthet. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.


A Vásárlót nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyidejűleg, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Vásárló a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekkel, illetve a jelen ÁSZF-fel összhangban érvényesítheti. Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül a Vásárló érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – kicserélését kérheti, azaz pénz visszatérítésére, árleszállításra és elállásra nincs mód, tekintettel azon tényre, hogy a gyártó és a Vásárló között nem jött létre szerződéses jogviszony. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítani. Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő eltelte jogvesztéssel jár. A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős. A Vásárló a termékszavatossági igényét a gyártóval, vagy a forgalmazóval szemben gyakorolhatja. A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója is.


8. Tulajdonjog fenntartása


A vételár kifizetéséig a termék a Kereskedő tulajdonában marad. Ha a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Vásárló birtokába kerül, a vásárló felelősséggel tartozik a Kereskedő irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni.



9. Fizetés, esedékesség, késedelmes fizetés, számlázás


A termék kifizetése a Vásárló választása szerint történhet banki előre utalással, bankkártyával (online fizetés), vagy utánvéttel. A Kereskedő fenntartja magának a jogot, hogy egyes esetekben bizonyos fizetési módokat kizárjon, illetve előre utalást kérjen.


Előre utalás esetén az esedékes vételárat és a kapcsolódó költség összegét a VERDANT FUTURE S.R.L. RO67PIRB050071B281001000 RON, vagy a RO33PIRB050071B281002000 EUR számlaszámra szükséges a Vásárlónak átutalni. A Vásárlónak banki előre utalás, vagy bankkártyával (on-line) történő fizetés esetén meg kell adnia a rendelési számát, illetve amennyiben rendelkezik ügyfélszámmal –, az ügyfélszámát is a közlemény rovatban.


A Kereskedő a vásárláskor minden esetben számlát, illetve számlával egy tekintet alá eső okiratot állít ki. A Vásárló által a vásárlás során történt bármely valótlan adatszolgáltatásból eredő jogkövetkezményért a Kereskedő a felelősségét kizárja. A Webáruházban történt vásárlás és visszáru tranzakciók számlái, valamint a banki átutalás fizetési módú rendelések díjbekérője automatikusan emailben kerülnek kiküldésre a rendelés során megadott email címre. A már kiállított számladokumentumok utólag nem módosíthatók.


10. Kapcsolatfelvétel


Kérdés vagy reklamáció esetén a Kereskedő a ugyfelszolgalat@voguepremiere.com email címen, továbbá a +40743819743 ügyfélszolgálati telefonszámon áll a Vásárló rendelkezésére.


Postai úton történő megkeresés esetén a borítékon a VERDANT FUTURE S.R.L., 2083 Solymár, Mátyás király utca 105. szám címet szükséges feltüntetni.


11. Jogérvényesítési lehetőségek

11.1. Panaszügyintézés


A Vásárló a termékkel vagy a Kereskedő tevékenységével kapcsolatos vásárlói/fogyasztói kifogásait a 12. pontban megadott elérhetőségeken terjesztheti elő.

A Kereskedő a telefonon közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben az írásbeli panaszra vonatkozó jogszabályi rendelkezések szerint jár el. A telefonon rögzített panaszt a Kereskedő egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.


A Kereskedő az írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja, azaz a vásárlói panaszra adott válasz postai továbbítása iránt intézkedik. A panasz elutasítása esetén a Kereskedő az elutasítás indokáról, valamint arról, hogy a Vásárló a panasz jellegétől függően mely hatóság, vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, tájékoztatja a Vásárlót.

11.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek


Amennyiben a Kereskedő és a Vásárló között fennálló jogvita a Kereskedővel folytatott tárgyalások során nem rendeződik, a Vásárló bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá – amennyiben a Vásárló fogyasztónak minősül – fogyasztói jogvita esetén panaszt tehet a fogyasztóvédelmi hatóságnál, vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.


A Kereskedőt a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a Békéltető Testület eljáró tanácsának elnöke által megküldött értesítés részére történt kézbesítésétől számított nyolc napon belül írásban nyilatkozni a fogyasztónak minősülő Vásárló igényének jogosságát és az ügy körülményeit, valamint a tanács döntésének kötelezésként történő elfogadását illetően. Nyilatkozatában meg kell jelölnie az állításait alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait, valamint csatolnia szükséges azokat az okiratokat, amelyek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.


A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a Kereskedő a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. A leírtakon felül a Kereskedő tájékoztatja a Vásárlót, hogy az Európai Parlament és Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló 524/2013/EU rendeletével létrehozta az ún. online vitarendezési platformot. E platform célja, hogy elősegítse a fogyasztók és kereskedők közötti jogviták független, pártatlan, átlátható, eredményes, gyors és méltányos, bírósági eljáráson kívüli online rendezését. Annak érdekében, hogy a fogyasztók széles köre előtt ismert legyen az online vitarendezési platform létezése, az Unióban letelepedett és online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőknek a weboldalukon a platformra vezető elektronikus linket kell elhelyezniük.

Az online vitarendezési platform egyablakos ügyintézési pontként működik azon fogyasztók és kereskedők számára, akik a fent hivatkozott EU rendelet hatálya alá tartozó jogvitáikat bírósági eljáráson kívül kívánják rendezni. Az online vitarendezési platform egy interaktív weboldal, amely elektronikus úton és díjmentesen elérhető az Unió intézményeinek valamennyi hivatalos nyelvén. Az online vitarendezési platform elektronikus linkje: http://ec.europa.eu/odr

12. Adatvédelem


Az adatvédelmi előírásokat külön link tartalmazza.


13. Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása


A Kereskedő jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket bármikor egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően leadott megrendelésekre alkalmazhatók.


A Kereskedő fenntartja a jogot, hogy előzetes figyelmeztetés nélkül bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a Webáruházon, és hogy a Webáruházat más domain név alá helyezze át.

 

Translate